Na jedné konzultaci se toho moc nestihne a někdy je potřeba komplexní řešení.

Proto je tu zvýhodněný balíček.

Najdeme řešení toho, co vás brzdí, aby se vám podnikalo v klidu a s radostí.

Zjistíme, co je potřeba zjednodušit, delegovat či automatizovat, ať zbytečně neztrácíte čas.

Podívat na zoubek se můžeme i projektům, prioritám i plánování a nástrojům pro podporu vaší práce.

Cena: 4.275,- Kč

3 hodinové konzultace

REZERVOVAT TERMÍN

Informace

JAK TO BUDE PROBÍHAT

  • Rezervujte si termín.

  • Při rezervaci termínu vyberte BALÍČEK.

  • Na e-mail vám dorazí událost, součástí bude link na on-line videokonferenční hovor.

  • V dalším e-mailu obdržíte k úhradě fakturu.

  • V čase konzultace si zajistěte plné soustředění.

  • Z konzultace si můžete pořídit pro vlastní potřebu video záznam.

  • Na prvním setkání si vyjasníme cíl, určíme co má pro vás prioritu a navrhneme postup.

  • V následujících konzultacích se budeme věnovat řešení.

Reference

CO ŘÍKAJÍ NA SPOLUPRÁCI

Optimalizace procesů

Osobně se považuji za vcelku organizovaného jedince, který má rád ve všem pořádek a snaží se ho udržet. Řekla bych, že i v podnikání jsem se o něco takového pokoušela. O to víc jsem byla zvědavá, co se z konzultace s Danielou vyvrbí. Jaké bylo moje překvapení! Na dvouhodinové konzultaci se mnou Daniela prošla vše, co se týkalo organizace mojí práce a všech procesů, vyptávala se na ty nejmenší detaily, ptala se na souvislosti, které mě ani nenapadly a hlavně hned z rukávu tahala nápady a řešení, jak všechno zjednodušit a zefektivnit. Jen chvíli po té, co naše Zoom setkání skončilo mi poslala doslova svatý grál, kdy se jí s naprostou lehkostí podařilo zkombinovat tři pro mě časově i energeticky vyčerpávající kroky v jeden jediný a navíc rychlý a jednoduchý. Prostě sen! Nakonec mi ještě poslala podrobný dokument, s navrhovanými změnami a úpravami, aby mi všechny procesy pěkně klapaly a byly k prospěchu. Danielu a její konzultaci rozhodně doporučuji, i když máte pocit, že není, co zlepšovat, protože ono vždycky je. Její přístup je profesionální a zároveň přátelský a navrhovaná řešení opravdu šitá na míru.

Ven AvenirVen Avenir, designérka

Konzultace – příprava projektu, procesy

Měla jsem tu čest využít konzultace, která trvala 2 hodiny. V první části jsme řešily nastavení stávajících procesů, v druhé části, jak si udělat analýzu nového projektu. Díky přehlednému návodu jsem si byla schopna vytvořit vlastní analýzu projektu pohodlně online a tak, abych na nich důležitého nezapomněla. Také si vést evidenci příspěvků na sociální sítě v přehledné a jednoduché formě. Musím říct, že Daniela byla perfektně připravená a měla pro mě nachystané názorné ukázky. Bylo vidět, že je na dané téma expertka a hlavně, že ji to nesmírně baví. Během konzultace jsem získala spoustu užitečných tipů a poznala nové online nástroje, které určitě hned zařadím do praxe. Pokud si nevíte rady s projektem nebo s nastavením procesů, služby Daniela určitě doporučuji.

Kateřina PolreichováMichaela Vajdová, Podnikatelka

Konzultace – příprava projektu

Danielin komunikačný štýl je vecný a zrozumiteľný. Ukázala mi úžasný prostriedok k tvoreniu komplexného plánu pre veľké projekty, na ktoré nestačí diár- Mind Maps. Bola som fascinovaná! Názorne mi ukázala, ako sa pracuje s jednotlivými aplikáciami (Mind Maps, Trello). Daniela mi na konzultácii poskytla široké množstvo prostriedkov, ktoré by som ja sama hľadala a spoznávala neprimerane dlhú dobu. Ale Daniela, ako odborníčka na plánovanie skondenzovala svoje dlhoročné skúsenosti a na konzultácii mi poskytla presne tie, ktoré sa hodia pre moje podnikanie.

Michaela RůžičkováMichaela Růžičková, Podnikatelka