Svět se před rokem rapidní rychlostí přesunul do on-line prostředí, kde stejnou mírou roste i konkurence. K úspěchu při on-line prodeji nestačí jen dobrý nápad. Vedle funkčního systému, strategie a plánování, hrají důležitou roli autenticita a schopnost jít do akce.
O procesu on-line prodeje, přípravě a realizaci prodejních kampaní jsem si povídala s podnikatelkou a copywriterkou Ingrid Dach. Vymýšlet prodejní texty a plánovat prodejní kampaně se učí u světových marketingových hvězd.
Umění psát texty a prodávat jako hvězda předává ženám v on-line kurzech, mastermindech, při konzultacích i mentoringu. Ráda vystupuje z komfortní zóny a namísto perfekcionismu jde raději do akce.
Dozvíte se:
Jaké jsou základní principy úspěšné prodejní kampaně
Jak probíhá příprava a co si před začátkem ujasnit
Jak probíhá samotná kampaň (proces)
Co pomůže zjednodušit práci
S jakým časem je potřeba počítat
Jak vyhodnocovat úspěšnost
Jaké jsou nejčastější chyby
Doporučení pro ty, co s kampaněmi teprve chtějí začít
Během rozhovoru není, mimo našich maličkostí, nic k vidění. Tak si ho klidně pusťte jen do uší.
Napsat komentář