Svět se před rokem rapidní rychlostí přesunul do on-line prostředí, kde stejnou mírou roste i konkurence. K úspěchu při on-line prodeji nestačí jen dobrý nápad. Vedle funkčního systému, strategie a plánování, hrají důležitou roli autenticita a schopnost jít do akce.

O procesu on-line prodeje, přípravě a realizaci prodejních kampaní jsem si povídala s podnikatelkou a copywriterkou Ingrid Dach. Vymýšlet prodejní texty a plánovat prodejní kampaně se učí u světových marketingových hvězd.

Umění psát texty a prodávat jako hvězda předává ženám v on-line kurzech, mastermindech, při konzultacích i mentoringu. Ráda vystupuje z komfortní zóny a namísto perfekcionismu jde raději do akce.

Dozvíte se:

  • Jaké jsou základní principy úspěšné prodejní kampaně

  • Jak probíhá příprava a co si před začátkem ujasnit

  • Jak probíhá samotná kampaň (proces)

  • Co pomůže zjednodušit práci

  • S jakým časem je potřeba počítat

  • Jak vyhodnocovat úspěšnost

  • Jaké jsou nejčastější chyby

  • Doporučení pro ty, co s kampaněmi teprve chtějí začít

 

Během rozhovoru není, mimo našich maličkostí, nic k vidění. Tak si ho klidně pusťte jen do uší.

Kontakt:

Zajímavé odkazy:

Líbil se vám rozhovor? Jsou informace pro vás přínosné? Přihlaste se k odběru občasníku, ať nezmeškáte další rozhovory, které chystám.

MINI obČASník

KAŽDÉ DRUHÉ ÚTERÝ

MINIMALISTICKÝ VÝLET DO PRACOVNÍHO I OSOBNÍHO ŽIVOTA